10 april 2009

Three little birds

Trots att det är relativt osocialt brukar jag allt oftare surfaInternet vilket inkluderar sökningar på framför allt Google och Wikipedia. För inte allt för länge sedan hittade jag av en ren slump en musikblogg som skrevs av en kille i 19 års åldern som har världens bästa musiksmak, eller i alla fall en som passar min. Hans spotifylista är lång och fylld med allt ifrån Marley, Radiohead, Moby till The White Stripes. Den uppdateras ständigt och idag fanns flera Queen-låtar inlagda, däribland Under Pressure som är definitivt värd att lyssnas in!

Jag har varit ute och gått ett tag idag med mina föräldrar och funderar på att ta en till promenad pga det underbart fina vädret, vilket förhoppningsvis kommer att hålla i sig lovet ut! Man blir genast gladare oavsett vad som försiggår i ens tankar och man får en känsla av att det inte är någon idé att oroa sig över något, varför vet jag inte...

....och kaffe med soyamjölk är så sjukt gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar